Thursday, August 25, 2011

LaWak bEngOng!! hahahahaa~~~

         aloha~~ ni la POST sa pertama in malay.. hihihi.. Skg ni dekat2 mo raya+cuti ni mood wat assignment makin merundum. Sedarwasa itu, kertas2 assignment saya ttunduk malu lantas b'taPUk entah d mana daa.. So, saya pn menggunakan masa yang sangatlah EMAS ni untuk mencari cerita2 best..
         n... Tada!! ni antara cerita2 yang sa jumpa n mo share ngan kamurang.. ermm certain ni sa amik dri fb2 urang len so, I'm sorry kalo da yg x puas ati eaa.. tapi kn cerita lawak mang tuk kita SHARE.. hepi together forever.. kuang3x... hahaha... LAYAN~~~


Sudu.......

Di sebuah klinik yang terletak berhampiran sebuah kampung... 

Doktor : Awak nampak tak sihat? (sambil mengambil stetoskop) 

Pak Pandir : Pening kepala, sakit dada….. doktor.

Doktor : Aaa…. suhu badan awak tinggi, ambil ubat ni… makan 2 sudu, 3 kali sehari.

Pak Pandir : Terima kasih.

Seminggu kemudian…..

Doktor : Eh, kamu lagi? Apa pulak masalah awak?

Pak Pandir : pening kepala,…. sakit dada hilang dah…. TAPI sakit perut pulak….(sambil mengerang…)

Doktor : Ubat yang saya bagi hari itu dah habis makan? Pahit ke?

Pak Pandir : Saya makan habis dah ubat tu, tak ada masalah…… cuma, SUDDDU doktor…….

Doktor : Kenapa dengan sudu?

Pak Pandir : (dengan selamba) …. keras sikit ….. doktor!

Doktor : ???????

____________________________________________________________________________________________________________
situasi ni berlaku di kampung ...

di kampung e2 terdapat seorang haji yang kuat iman dan kuat amalan sedekah nyar....sehingga dia dipuji oleh org ramai dgn sikap nyar yg teramat alim hingga tiada tandingan nyar...kalah org arab....dia memiliki seorg anak tp tidak seindah sikap tuan haji......tp e2 semua tdk di ketahui oleh beliau kerana anak nyar berpura-pura baek dgnnya...tiba-tiba urg kg dpt taw m'dpt tahu yg anknya telah main judi di hujung kg......org kg pun gtaw kepada tuan haji e2...

orng kg:tuan haji,,,ohhh tuan haji......ada perkara nak d beritahu nie...

tuan haji:ada apa???bising2 dpn rumah aku nie....

org kg:gini tuan haji,,,anak tuan haji main judi di hujung kg.....

tuan haji dgn rasa terkejut berkata...

tuan haji:YA ALLAH,,apa nak jadi dgn ank aku nie....pnat aku ajr dia ilmu agama....ini blsannya dgn aku....dia sudah conteng arang di muka ku nie.....di mana aku maw letak muka ku nie....

tiba2 seorang remaja kg berkata..

remaja kg:tp haji....DIA MENANG HAJI....

tuan haji terkejut lalu berkta...

tuan haji:ANAK AKU BHA ITU>>>>>@@

.
__________________________________________________________________
Bapa : kau ni betul² anak yg derhaka!

Anak : bila saya derhaka pada bapak?

Bapa : bapa haus nak minum susu,kenapa kau xkasi?

Anak : mcm mna saya nak kasi,bapa minta susu bini saya!

Bapa : salahkah bapa minta?

Anak : memang pun salah!

Bapa : kau jgn b'kira sangat dgn bapa!, dulu waktu kau masih kecil,kau hisap susu bini bapa...ada bapa kesah??

Anak : err.. [nak masuk rumah orang² tua agaknya beliau ni]
→ p/s: sayangilah ibubapa anda.

_________________________________________________________________

Seorang banduan baru saja berjaya melarikan diri dari penjara setelah dipenjarakan selama 20 tahun. Dalam perjalanannya, dia terjumpa sebuah rumah dan memecah masuk kedalamnya untuk mencari duit. Tetapi yang ditemukan hanyalah sepasang pengantin baru yang sedang tidur di atas katil mereka.

Banduan itu mengarahkan pengantin lelaki turun dari katil dan mengikatnya dikerusi. Kemudian sambil mengikat pengantin perempuan di katil, banduan itu mencium lehernya, dan terus bergegas ke bilik mandi.

Sementara banduan berada di bilik mandi, pengantin lelaki berbisik kepada isterinya: "Isteriku, dia adalah banduan yang melarikan diri dari penjara. Lihat saja baju yang dipakainya, dia mungkin sudah lama dipenjara dan tentu sudah lama tidak menyentuh wanita. Dari cara aku lihat dia mencium lehermu, dia ingin melakukan hubungan seks denganmu, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya, berikan kepuasan. Orang ini merbahaya, jika marah, dia pasti membunuh kita. Jadi bertahanlah sayang.. Abang cintakan ayang.."

Sambil tersenyum, pengantin perempuan membalas,

"Dia bukannya mencium leherku. Tapi dia berbisik ke telingaku. Dia cakap, dia ni homo dan katanya abang seksi sekali dan dia bertanya dimana saya simpan body lotion? Saya jawab di bilik mandi. Bertahanlah sayang. Ayang cintakan abang juga.



lastly, Have a nice day to all.. hehehe..^^

evil laugh hahahaha~~~

smiling happily in disguise hahaha~~

1 comment: